onsdag, august 30, 2006

A taste of freedom

Idag har me slått alle tidligare rekordar me har på det at Swejsan er aleine i bilen. Eg kom på jobb kl 07.00 og lot han stå i bilen. 7.30 kjørte eg til tannlegen, og tilbake igjen 8.30. Først kl 10 tok eg han inn på jobb! Foruten om den tida eg var i bilen å kjørte var han 3!!!! timar. Sukk, det va deilig. I lunsjpausen tok me vår vanlige luftetur, men med litt generalisering på sitten hans. Det gjekk forsåvidt greit, men skal nok gå bedre neste gong me prøve. Eg sa sitt til han, og han satte seg, fekk klikk og godbit. Eg sa sitt igjen, og det same skjedde. Etter desse to gongene sa eg ”blad” med same tonefallet, men han satte seg ikkje!! =) Selvfølgelig fekk han klikk og godbit på det. Dette skal eg fortsette me i pausane våre, for det e egentlig litt kjedelig å bare sitte å vente på at me skal ta opp igjen arbeidet på jobb, og då kan eg likegodt bruke tida på å trene Swejsan. Det trur eg også kan var med på å opprettholde det at han er så rolig i bilen. Etter ca 20 minutter fekk han komme inn i bilen igjen, då var klokka ca. 12.15, og der var han til 14.30.. endå nye to timar.!!!!! Så tilsamen var han altså 5!! Timar aleine i bilen idag. Gutten som ikkje klarte 5 minutter då me fekk han eingong.
Eg trur eg kan bruke det at han ikkje vil var med meg på jobb til nåke også. Idag igjen stoppa han heilt opp idet me skulle gå ut døra. Og det gjere han ALDRI når me bare kla gå på tur, eller ut generelt. Men eg kler jo på meg arbeidskler om måren, så hvis han blir med meg ut på den tida, då e det bare ein ting me skal. Og det er på jobb. I mårå skal eg gå ut av døra uten Swejsan, og vente utenfor i 2 minutter. Eg skal ta tida på det. Neste gong skal eg auke til 3 minutter. Sånn skal eg gå fram til me er oppe i 10 minutter. Så skal eg gå over til å gjere det på ettermiddagen, når eg antageligvis har bedre tid til å kunne vente.. Det er herlig å sjå at me komme framover.
Idag var Swejsan møje i bilen pga at me har to stykker der som monterer på nåke. Desse er tydeligvis litt skumle for Swejsan, så han bjeffe på de sjøl om de e 2 meter eller 10 meter fra han. Eg har desverre ikkje hatt mulighet til å klikke dette vekk idag, ellers kunne me gjort det også.. Blir spennande i mårå. Trur eg kjøre same løp som dei to føregåande dagane då.. =) Er herlige hund å var ilag med, men eg kan kjenne det at det stresse meg ein del når eg aldri vett om han finne ut han skal bjeffe på nåke eller det at eg er ute av synet litt for lenge.. Så det gjer det ekstra deilig når han faktisk kan ha det bra ute i bilen, rolig og fin, bare ligge å sove uten nåke tegn på seperasjonsangsten hans.. =)

Ingen kommentarer: