mandag, august 07, 2006

Swejsan va med meg på jobb idag, og det gjekk strålande fint. Rett før ferien gjekk det i bakken ein masse glas så skremte nesten livskiten utav han. Den dagen det skjedde bjeffa han masse, så eg va ekstra spent på om det gjekk bra idag. Det gjorde det. =) Han låg stille fram til lunsj, då gjekk me ut og han fekk tisse. Eg hadde med meg klikker og godbitar, og fekk han til å bruke handa mi som target. Han trengte litt tid på å finne ut ka eg ville, at han ikkje skulle gi meg "high five", og han prøvde litt av kvart. Han satte seg, ga meg "high five" både med venstre og høgre labb, tilslutt tok han snuten borti handa mi, og han fekk klikket og jackpot. Me tok nok repetisjonar slik at han kanskje husker dette til neste gong.
Etter trening fekk han ligge i bilen til lunsjen va øve, og han låg heilt i ro. Ingen bjeff, ingen skraping på vinduet eller døra. Han la seg godt ned og sov mens eg åt. Dette varte ein halvtime. Eg e kjempestolt øve at han klart seg så lenge med tanke på at han hadde vore så passiv og stille heile tida på jobb. Resten av dagen fortsatte slik. Han ga vel 4-5 bjeff ein gong når eg va ute av synet litt for lenge, men eg gjekk ikkje tilbake så han kunne sjå meg før han var stille igjen.

Ingen kommentarer: