mandag, januar 10, 2011

Påbegynt innlæring av slalom mellom beina og påmeldt klikkerkurs

I går kveld tok eg fram både klikker og godbitar. Sidan me lenge bare har brukt “bra”, responderte Thassie kjempegodt på klikkeren igjen. Eg viste hu med håndteikn kva eg ville hu skulle gjera. Og det var bare å gå gjennom beina mine mens eg sto rett opp og ned med beina fra kvarnadre. Dette gjorde eg 4 gonger, og så tok hu det faktisk sjøl etterpå. Me trente på dette bare 5 minutter, og tok ein repetisjon etterpå ein aen plass i huset.

Idag gjekk me vidare på slalomtreningen med at eg stilte meg rett vei med det eine beinet foran det andre, og dette tok hu med ein gong idag. Me hadde 6 slike repetesjonar, så neste gong skal eg legge på kommando sånn at eg ikkje ender opp med ein hund som prøver å stikke mellom beina kvar gong eg set det fram. =)

 

Ellers så har eg meldt meg på klikkerkurs, men kun som observatør siden det var fullt med hund, og dette ser eg virkelig fram til skal begynne. =) Den første helga er 29. og 30. januar, allerede, og skal ta føre seg “belønningsutvikling for fart, driv og motivasjon og shaping få fram nye atferder”. Neste samling går på stimuluskontroll, og denne helga er nesten i orden denne også. Må bare fikse barnevakt til lørdagen.

http://www.malminshundekurs.net/24736783
Her står det litt meir..

Eg glede meg!

2 kommentarer:

Kari Anne sa...

Du må filmeeeeeee!!! :-)

Så kjekt at det kanskjer ordner seg med helg nummer to også :-) Og bare vær obs på at du sannsynligvis vil få god motivasjon til å trene med Thassie etterpå! ;-)

Hvis det ikkje ordner seg med barnevakt på aent vis, så kan eg komme opp ein tur, eg...

Olaug sa...

Åh, men du e nå vel greie. Hvis det blir så gale at du må komma opp, skal eg selvfølgelig betala dieselen for deg. =)

Og motivasjonen kan bare komme, det er bare nyttig og sunt for meg og det. :D