fredag, juli 08, 2011

Mitchell of Nathalie’s pride

I slutten av august kjem der liten trave i hus igjen.

271746_241143675914363_100000561971913_944579_8217019_o

Denne gutten er født 20. juni, er ein kolsvart dvergpuddel, og har ei utrulig flott stamtavle. Han skal skal me stilla ut, og håpar å nå høgt i utstilling, men eg skal sjølvsagt også trene lydighet og agility med han her. Navnet er litt ubestemt endå, men eg har ein veldig svakhet for det kvardagsnavnet til faren.

Faren, Jasenak Indigo “Kinky” er avbilda under.

nath en kinky 

kinky-leiden-2

Mormora til den nye kvalpen er  Ch Look's Don't Lie of Nathalie's Pride, utrulig flott, og avbilda under.

lolly-wijchen-1

 

Både far og mor er 33 cm, og fri for både patella og fri for PRA/PRCD.

Eg gleder meg nåke heilt utrulig, og det blir antagelig rundt helga den 27. august at han kjem til Norge. På an igjen med sosialisering og miljøtrening, og allerede har eg 2 ting i tillegg til alt det andre som eg gløymte med Thassie, *bevegelige ting og *folk på tak/i stige/på høg terasse…

Ingen kommentarer: