fredag, november 03, 2006

Bråstein

Etter jobb idag, stoppa eg innom Bråstein. Eg syns det e like spennande kvar gong me komme der, ift ka hundar me treffe på. Swejsan busta med ein gong nede ved bilen, men eg hadde allerede blitt advart om det de har dreve på med der oppe. Han syns det va litt rart med all gravinga. Det gjekk heldigvis ikkje lang tid før det var øve, og me kunne fortsette turen innøve. Me var ute i 1,5 time, og på slutten av turen prata eg med ei dame med både Vorster og Pointer.
Swejsan va heilt ute resten av kvelden, og det va ein herlig avslutning på ei litt hard veke på jobb.

- Ting å ta til etterretning:

* Må få kontrollen over til meg sjøl når me er ute å går tur, der eg stopper opp når bandet e stramt. Slik det er nå, er det meir at han hopper tilbake og begynner å gå framøve. Kriteriet har jo bare vore at bandet skal var slakt for at me skal g framover, for med ein gong det har vore det, s har me begynt å bevegt på oss. Vil han skal var like rask tilbake ved stramt band, men avvente meg om nårtid og kor me skal gå.. Trene meir på dette..
--Evt. måtar å trene dette på:
- Kanskje snu total retning og gå ein aen vei dersom det er mulig.
- Få inn ein adferd at han skal komme tilbake å sette seg ved sida av meg før me begynner å gå vidare. Dette kan forsvidt alltid gjelde. At nr eg stopper, skal han sette seg automatisk.
M diskutere litt med Kari Anne om dette.. Ka som er reelt prøve på, ka andre ting eg kan gjere.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til diskusjonen ;-)

Olaug sa...

Ja, me m ta den snart så eg får komme igang med det. Henge meg litt opp i sitt, og ligg og detta med kriteriene ved å gå med laust band.. Me burde snart ta oss ein kveld igjen, så eg får opp igjen motivasjon og arbeidsgleden ved det.