torsdag, september 21, 2006

Trening på Ganddal

Ikveld avtalte eg og Kari Anne møtast i Sandnes for å ha litt "mørketrening". Aprostrof Kari Anne.. hehe.. ;) Og det fekk me også. Planen var den at Swejsan skulle få var ute i mørket, sjå både folk og hundar, UTEN å bjeffe. Altså bound not to fail. =) Han klarte det glimrande. Neste gong auke me kriteriene. Me må nok få til å møtast slik litt ofta i haust, for det va veldig nyttig på fleire punkt.

Me trente sitt under baklengs "ettelleraent". Eeh, huske ikkje ka det heite. Me trente på passering i laust band, og begge to klarte dette heilt fint. Me trente på kontakt medan det gjekk folk og hund i nærheten. Fant ut at den ultimate forsterkaren for Swejsan er pipeleke... Han blei heilt i hundre av det.. Også laaange grastrå gjorde susen.

Me møttes 19.30 og reiste ikkje derifra før klokka viste 22.. Kjenne eg e go og trøtt ikveld, og jaggu meg e ikkje Swejsan det og. =)

Kari Anne hadde handla 3 kg godbitar for meg, så nå skal det trenast. Eg trur eg skal ned å stå utenfor Mega'en i mårå kveld i dèt det begynner å bli mørkt, for nå har eg fått ein viss peikepinn på kossen eg skal gå fram.. =)

Tusen Takk Kalananne.. =)

1 kommentar:

Kari Anne sa...

Dåkken var kjempeflinke begge to! Me klarte å trene innenfor Swejsan sine grenser, for han tilbaud jo både sitt og ligg i ein hekkans fart etterkvart!

Det gjekk jo både folk og dyr der, og ungar som skråla litt og allslags!!

Kjempeflott!!