torsdag, september 07, 2006

Hjå Kari Anne

Idag reiste eg ut til Kari Anne rett etter jobb. Me hadde planlagt å gå tur ilag. Me kom oss avgårde etter litt mat, og det gjekk ganske bra. Kari Anne retta litt på kroppsspråket mitt, nåke som var veldig bra turen vidare. Ayla og Swejsan sprang lenge ilag lause, og plutselig fekk han teften på nåke. Spora som bare det, og rett etterpå fauk der opp 8-10 fuglar. Så blei det baj-baj te Swejsan. Han kom tilbake etter nokre minutter, så det va ikkje så farlig..
DÅ me va ferdig med turen, prøvde me på sitt og bli trening. Men Swejsan var veldig ukonsentrert, så det bare avslutta me. Fekk litt gongen i det, og då eg kom heim måtte eg bare prøve igjen. Her blei det derimot knallbra resultater.
Han satte seg frivillig, eg forklikka 10 gonger. Dette repeterte eg ein gong til før eg gjekk over på litt lågare frekvens på klikkinga. I stova gjorde me ligg og bli trening. Same opplegget då som på sitten. Han va heilt gira på godbitane eg hadde kjøpt på dyreshopen før me kjørte heim. juhuu...
Eg bar inn alt fra bilen då eg kom fram, og seperasjonstreningen for idag, i tillegg til alt han har vært i bilen, var å vera inne i gangen då eg gjekk ut for å hente det aller siste. Strålande resultat.
Tenke å ta litt intensivtrening i helgå på dette at eg går ut av huset, og blir vekke litt.

Ingen kommentarer: