onsdag, juli 19, 2006

Woila!!!

Idag tok eg med meg Swejsan når eg skulle ned på butikken for å handle litt. Det er bare 2 minutter herfra, så det va jo ikkje akkurat den store turen. Men, me har altså den GALNE hunden som nabohund, ein som bjeffer INTENST når det går folk forbi, som IKKJE stopper før de e vekke, og som bjeffer skikkelig AGRESSIVT når Swejsan er på den sida av huset. Bare ein kort forklaring på koss irriterande ekkel den hunden er. Det som skjedde var idag at me gjekk på den sida, på vei til butikken. Nabohunden kommer i ein fykande fart til gjerdet, og begynner å bjeffe agressivt og truande, for å ta Swejsan. Eg bare går vidare med Swejsan, men eg ser han blir stressa av dette. Han hopper litt rundt, bjeffer 3 gonger, så bare oversåg han den. =) =) =)
Vel, nede på butikken finne eg så ein telefonstolpe med skygge, og binder han i denne. Seie fra til han at eg kommer tilbake og skal bare på butikken. Så snur eg meg og går inn. Bandt han ca. 50 meter fra inngongsdøra. INGEN BJEFFING!!!! =)=)=)

Eg handle kjapt, og går ut igjen, stoppe opp for å høyre om han bjeffe, men INGEN BJEFFING!!! =)=)=) Så deilig.. Han e selvfølgelig overlykkelig når eg komme ut igjen. Eg løsne han stille og rolig fra stolpen, grave fram ein pakke med makaroni som han får i munnen. Og likesågreit, så bærer han denne heilt heim. Trur han blei litt ivrig av dette, for han ville dra heile tida då. Men det gjorde ingenting, for eg satte bare opp farten, og stoppa når det gjekk litt for fort.. =)

Syns det va så artig at han bar denne pakken med makaroni heilt heim.. Flinke guten min.....

3 kommentarer:

Kari Anne sa...

Så flink han var då!!! Skjønnasen te tante, altså!! :-) Smelt...

Skulle nesten ønske eg hadde ein sånn illsint nabohund, så kunne eg trent med Ayla rett attmed.. hehe...


Etterkvart må dåkken få dåkken kløv til han, og så gå og handle med han. Då skal du få sjå stolte hund!!

Husker endå kor kry Joey var dei
gongene han hadde kløv på
og me gjekk og handla..
:-)

Olaug sa...

ja, søren. Der seie du nåke.. Det e jo slike ting eg kunne tenkt meg å dreve på med han med... Kløv.. *ser itte på nettet etter brukt*

Kom med Ayla ein gong, så kan du trene. Den hunden e som regel alltid tilgjengelig ute, og hvis ikkje, så har du bare ein mulighet til å kunna ha hu laus ute...

Kari Anne sa...

ja, det kan eg jo!! Trene med Ayla der!! Liten luring, du jo! :)