mandag, juli 31, 2006

Idag trente eg kontakt med Swejsan på kjøkkenet. Eg hadde på forhånd funne ut koss eg skulle auke kriteriene, kor fort, og ka eg forventa av han. Me tok det relativt kjapt, brukte ca 20 minutter innimellom middagslaging, og kaffikoking(slik at han også kunne få pausar mellom øktene). Eg begynte med kontakt i fra utgangspunktet frå sist trening, 2 sekunder. Det gjekk ca 4 gonger før det gjekk opp et lys for han og eg fekk klikke for det. Etter 5 repetisjonar, tok me pause. 100% når han først kom inni det. Då me tok til igjen auka eg det til 3 sekunder. og det gjekk strålande lett. 5 repetisjonar, og pause atter ein gong. Neste gong 4 sekunder, same mønster då også, men eg lot han få litt fleire repetisjonar på både 4 og 5 sekunder. Me enda opp på faktisk 6!!! sekunder. Dette var den siste gongen før me ga oss.

Det va skikkelig godt med så god progress.. Den trengte me også..
I mårå vil eg prøve å komme opp på 10 sekunder, men eg skal bruke pølser som godbit då. Idag gjekk det på frolic.


Seperasjonsangst-trening: Idag va me hjå "tante", der han fekk låne buret til Ayla. Et stort deilig plastikkbur. Det va ingen problemer å få han til å gå inn der aleine, og han roa seg faktisk med ein gong. Eg gjekk ut av rommet, for så å komme rett inn igjen. Han hadde det like greit der inne for det. =) =) =) Etter nokre minutt lukka eg opp igjen dørå på buret, men han syns visstnok det va jysla greit inni der, for han kom ikkje ut før et par minutter etterpå..

Ingen kommentarer: