fredag, juni 23, 2006


22 June 2006

Eg reiste innover rett etter jobb, og Swejsan va igjen heime. Der hadde han og samboaren dreve å raka ut singel. Han hadde vore ute heile dagen, og storkost seg. Va regelrett kongen på haugen. De hadde dratt på fisketur på kvelden, og badenymfå vår måtte tilslutt bindas for å haldast ute av den vesle elva. Han e skikkelig ekstrem til å bade, og han kose seg skikkelig når han kan springe laus.
På fredagen etter eg kom heim, tok me litt kontakt-trening på 5 minutter. Han va skikkelig med, men det e sikkert fordi det ikkje har blitt den store treningen de siste dagane. Siste turen blei heilt vanlig, då eg va så trøtt.
Lørdag fekk han også litt sitt og ligg på kjøkken med mor, med restene av kjøttdeig som belønning. På kvelden sykla me, og det eg trudde skulle var ein tur på 1/2 time, blei nesten ein time. Eg slapp han laus nede på fottballbanen mens eg sykla over den, og han sprang i 8-tall forran meg. Han storkoste seg, og resten av turen sprang han fint på sida av meg. Han snuste ikkje så masse på denna turen, men han fekk massevis av sjansar til det. Va greit trøtt når han kom heim. Forbi postkassen henta me posten, og eg ga han et brev som han kunne gi til Anders når han kom heim. Kjempeflinke gutten gjekk rett og ga det. Hehehe, det e så artig når me får te slike ting. =)
I mårå e det konsert på Viking stadion, då har me ikkje aen mulighet enn å la han var aleine heime, og det gruar eg meg kjempemasse til. Rekne med det blir masse vasking når me komme heim, opprydding osv. Men, sålenge det må var slik, må me bare ta det som det kommer. Eg har iallefall lite lyst å la han var aleine heime. Det har han ikkje vore sidan me fann ut at han hadde seperasjonsangst, og eg ville heller ikkje utsette han for det før me var komt endå lengre på vei.

Ingen kommentarer: