onsdag, juni 21, 2006

20 Juni 2006

Huff, eg må trene meir. Var på besøk hjå Kari Anne ikveld, og eg kjenne eg slite skikkelig med å slappe av ilag med Swejsan. Skulle ønske eg hadde ei hard samenrulla avis ikveld, så eg kunne dengt laus på meg sjøl.
Note to myself; Det e din egen feil at Swejsan IKKJE kan ting!!
Vel, det som skjedde va, at nautahåve meg måtte selvfølgelig "hjelpe" han ned i ligg, slik som å ta frambeina hans og få han ned i ligg. Olaug, DU SKAL IKKJE gjer slik når du klikkertrene. Fa*n, for et nautahåve eg kan var. Eg måtte t.o.m bare gå ut, å telle ned fra 10, for eg hadde skikkelig lyst å bare gi opp heile klikkergreiene.. Og pga alt detta så blei Swejsan skikkelig utilpass, som igjen gjorde at han blokkerte meg heilt ute.. Blei sånn "away".. huff.. huff... huff....
Eg må skjerpa meg... Så te di grader og..
Vel, i bilen på vei heim gjekk det fint. Måtte inn på butikken, og eg høyrte ingen bjeffing mens eg va der inne. Når me kom heim fant eg et stykke jorde, så han fekk springe av seg litt. Det og gjekk greit. Men eg sitte med ein ekkel følelse i meg ikveld, og det må eg få gjort nåke med.
Vel, som eg så ofte pleie å sei; det blir sikkert ein bedre

Ingen kommentarer: