onsdag, september 22, 2010

3 kurskveld.

Me reiste heller litt lite motivert til dagens kvalpekurs, lite motivert pga at me ikkje fekk til å delta sist kveld. Men dette skulle visst ikkje ha nåke betydning for det som me skulle kunne til denne kvelden; nemlig å sitte mens det kom folk bort til oss..

Eg har nemlig begynt å trene heime på at Thassie ikkje skal stå på to bein opp i sofaen til dei me har besøk av, men heller sitte ned for deretter å få kos slik hu ønsker. Eller godbitar. Og dette klarte jo Thassie å ta på strak pote etter ein liten sitt kommando fra meg.

Me skulle gå att og fram med laust band, komme med ein liten kontaktklyd dersom kvalpen tok stramt bånd, men dette skjedde bare to gonger for vår del, og eg er vant til å vente slikt ut, og gjorde bare det. Det tar nemlig ikkje altfor lang tid for henne å komme på dette med slakt band.

Då me hadde gjort dette ein liten halvtime, var egentlig Thassie ferdig med treningen. Eg har ikkje halvtimeslange økter eller trener ein time kvar gong eg trener, og neste halvdel skulle gå på dette med omvent lokking. Dette har meg og Thassie allerede holdt på med, deriblandt deilig kattemat, MENS kattane får den.. Så hu kan det der.. Det skal gi uttelling å la ting var i fred.. Ialllefall i dette huset.. Så kvar gong kattane får mat på kjøkkengolvet, dvs mjuk deilig kattemat, setter Thassie seg ned, ser på maten og at dei et, og gir meg kontakt for dette... =)
Men dette skal me altså prøve å få til bedre til neste gong.

Me skulle også ha innkalling der me som eigerar skulle ta i selen til hunden, mens me ga hunden godbit. Eg måtte spør om kun vanlig innkalling med leking som belønning, for mjuk deilig kattemat var ikkje lenger interessant. Hu lukta bare på det, men åt ikkje...

Alt i alt, med tanke på såååå lite trening det har blitt den siste veka, så er eg kjempefornøyd med kveldens utfall på kurs, mi tolkning av henne, hennas reaksjon på dei andre hundane og ikkje minst at me til tross for lite trening klarte oss såpass bra. =)

Ein ting eg syns var ukult, som eg mååå trene meir på, er å ha hu med i bilen, og at hu bare er i buret. For hu slappa slettes ikkje av i det heile tatt ikveld.

Ingen kommentarer: