mandag, mars 12, 2007

SWEJSAN VA 2 TIMAR ALEINE HEIME!!!!

Idag er eg heilt overgitt!! Boktavelig talt. Eg hadde kontrolltime 12.15, og låste meg ut av huset 11.40 i håp om at det skulle gå fint å ha Swejsan aleine heime idag. Det varte og det rakk hjå legen, og det nærma seg 2 timar før eg var heime igjen. Eg gjekk spent inn døra, for eg rekna egentlig med at det skulle ligge både ødelagte sko, tiss og bæsj der... Men til min stooore forbauselse såg eg ingenting. Swejsan kom i møte meg med teppe han hadde låge på, og logra gla slik han alltid gjer. Eg blei heilt lamslått av at det ikkje hadde skjedd nåke, men huska heldigvis på å ignorer han dei første 5 minuttene. Hang av meg kler, satte på plass varene, og gjekk i stova. I forbifarten nede i stova klappa eg han kjapt og sa hei, ikkje meir fuss enn det.. Wow, wow og atter wow.. Så utrulig deilig at det gjekk bra.

Eg kommer likevel ikkje til å la det gå så lenge framover når eg trener på dette, vil holde meg på 30-45 minutter og ta det 5 minutter derifra... kult, det funke jo..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har vore så utrulig flink, Olaug! :-) Heilt fantastisk!!

Anonym sa...

Du har vore så flinke, Olaug, og gjort ein heilt fantastiske jobb så langt!! Stå på!