fredag, september 08, 2006

Første gong på Bråstein

Idag begynte dagen som vanlig. Det eg gjorde annleis idag, var å la swejsan var igjen aleine inne i gangen då eg skulle kjøre fram bilen. Va vel vekke et par minutter, for eg tok meg god tid.
I løpet av jobbdagen har eg skreve ned ka eg har gjort med Swejsan mens eg har jobba. Og dette ser slik ut.

Klotrening: antall sesjonar: 1
- 1 sesjon består av å ta på beina hans, og halde poten i handa. Muligens ta litt innimellom potane dersom han er svært svært rolig. Kvart bein blir belønna med bra og godbit.

Ligge på teppet, vera på teppet: belønna antall gonger: 5
- Swejsan reiser seg av og til og står utenfor teppet sitt. Då unngår eg å gi han oppmerksomhet, og at han når bort til meg for å snuse. Med ein gong han er tilbake på eige initiativ, belønner eg med bra og godbit.

Ligg på teppet/er på teppet: belønna antall gonger: 13
- Kriteriene her er bare at han skal vera på teppet sitt, anten om han står, litte eller sitte. Dette er kun for å unngå at han ikkje går i veien, slik at han dunker borti skarpe glaskantar og liknande. Han blir belønna tilfeldig med bra ( et rolig sådan) og godbit.

Luftepause:
* 3 repetisjonar på sitt/bli-øvelse. Siste gong med lågare frekvens av klikkeren.
* 2 kontaktøvelsar. Siste repetisjon tilbydde han 3 sekunder kontakt med stor "luft/duft-forstyrrelse".
* Gå med slakt bånd
- Stoppa 7-8 gonger. Klikka når me var komme igong og han gjekk ved sida av meg. Klikka også mens han gjekk ved siden av meg med slakt bånd, før fristelsen for å gå fram blei for stor.

Etter lunsj blei det veldig kaotisk inne i hallen, så Swejsan fekk var i bilen. Eg var mange gonger borte med porte og sjekka om han bjeffa, men han gjorde ikkje det.

Bråstein for ALLER første gong

Det va skikkelig spennande. For meg. Swejsan koste rævå av seg. Me møtte så mange hundar, og alle var greie å møte. Møtte ein fra jobben, fra den andre avdelingen i bedriften eg jobbe i, og på slutten av turen såg eg ein hund som virka kjent. Eg stoppa for å prate med dama som gjekk med han, og fant ut at det faktisk VAR den hunden som også hadde vore i hallen der eg jobba. Bare at då hadde han vore med "bestefar" på jobb. Så kult å kjenne igjen hundar slik da. Dei to har bare kjent teften av kvarandre, men ikkje møtst før idag. Eg må bare sei det høgt. EG ELSKE BRÅSTEIN. Eg komme te å stoppe der kvar dag etter jobb når eg har med meg Swejsan. Nå ligge han i "korga" si og e heilt kjørt.

Ja, forresten så klikka eg intenst heime på at han valgte å IKKJE springe etter kattane, men heller ta kontakt med meg. Herregud for ein flott dag, te tross for at eg kjenne på ein mulig forkjølelse.

I mårå e det Bråstein med Kari Anne. Og eg kan nesten ikkje vente. Har nesten lyst å reise ut der igjen før det blir mørkt, SÅÅÅÅÅÅ kjekt det va...

WOW..

Ja, Kari Anne. Det er nok ein genial idè for oss å gå i umiddelbar nærhet av kvarnadre neste gong me går tur ilag. Eg vil og tru me vil komma oss framøve øitt kjappare då ja.. =)

Ingen kommentarer: