lørdag, september 16, 2006

Bjeffa på UNGAR!!!!

fORBANNADE NABOAR SOM BEGYNNE MED EIN DIGER SLAGBOR SOM GÅR PÅ EIN DIGER LUFTKOMPRESSOR KL 7.30!!!!!!!!!! IDAG. Hadde eg hatt nåke så eg kunne brukt som sjokk på de akkurat då, så hadde eg jaggu meg gjort det. Og ikkje nok med det.. Det har søren meg vart heile dagen.. Hmmfr...Idag har me vore ute i hagen heile dagen, fjerna gamle råtne plommer, all hundeskit, demontert trampolinen, og klipt plenen. Swejsan har vore ute ilag med meg heile dagen. Ein episode var det ei jenta som sto på andre sida av gjerdet og koste med han. Med ein gong såg det ut som han koste seg skikkelig, før han plutselig begynte å bjeffe intenst. Dette syns eg va skikkelig fumt, så eg henta klikkeren og leverbitane og fortsatte ute. Naboen som han slettes ikkje liker, klarte eg å ha ein heil samtale med, og eg trur det var fordi eg klikka for at Swejsan var stille. Han fekk ikkje sjans til å bjeffe eingong. Så etter det var det ikkje problem. Happy var også ute lenge med oss, og bjeffa rett som det var, Swejsan heiv seg rundt for å springe for å sjå ka dette er. Nokre gonger brukte eg navnet hans, andre gonger sa eg bare sjå. KVAR EINASTE gong bråsnudde han. Eg klikka for at han ikkje bjeffa når det gjekk folk på veien også. Ret og slett heilt tilfeldig klikking. Bare at eg var egentlig litt foran han heile tida. Eg orke ikkje endå ein bjeffehund, då vett eg at eg klikke galen på an, så eg skal jobba intenst for å unngå at han blir det.

Kloktrening:
Toucha alle fire potane og klødne med klotanga. Ikkje prøvd å klippe, bare ros, klikka og gitt godbit for han har låge i ro. Dette kommer eg til å gjere i morgen også. Me trur eg skal bruke god tid på dette, og gjere det skikkelig.. så eg ikkje drite meg ut sånn som eg gjorde igår.. *skamme seg over'

Ingen kommentarer: