mandag, september 11, 2006

Bråstein med liten vri

Uff.. Kjipe Swejsan på jobb idag. Hadde han med meg inn i pauserommet med ein gong eg kom på jobb idag, og det har presterer der, er å begynne å bjeffe intenst på ei dame som kommer inn der. Då eg bytter bil med Anders og har han ute litt før eg skal ha han i bilen igjen, bjeffer han på ein mann han NETTOPP har vore i same rommet som.. Merkelige.. men det er nok sikkert pga at eg trener vwkk weperasjonsangsten. Eg gjorde ingenting. Fekk bare han mannen til å stå i ro, så Swejsan kunne nærme seg i sitt eget tempo. men han bjeffa heile veien. Då han var stille litt, gjekk me vekk, og han fekk var i bilen idag. Han har bare vore rolig der, men eg kan ikkje ha det slik som det når han er med meg på jobb. Då er eg avhengig av at han er rolig og grei gutt.

Bråstein med liten vri

Det blei atter ein gong den nye yndlingsplassen Bråstein idag. Men, for at han ikkje alltid skal forbinde denne plassen med å springe laus, så gjekk me lenge i band. Eg prøvde i begynnelsen, men der va det altfor mange hundar som kom bort til han, og då blei det svært vanskelig. Etter et lite stykke traff me på ei setterjente som Swejsan likte veldig godt. De sprang, og de sprang, og lekte og lekte. Hu pleide visstnok aldri å leke, så det va jo kjekt at Swejsan fekk det til. Eg tok han i band etterpå, og me gjekk et langt stykke. Me kom forbi nåken digre, sikkert et eller aent bull, de likna boxerar, bare møje møje større. Dei va også i band, men veldig veldig annige etter å fra bort til oss og bjeffe og bjeffe. Swejsan gjorde også det selvfølgelig, men eg sa ingenting i motsetning til de andre eigerane, som både kjefta og tok fysisk i hundane.. Jæ**a lurt... Not. Etterpå fekk han springe litt igjen, men han valgte å gå ved sida av meg. Og det va skikkelig stas, så eg klikka som ein galning, og ga på med godbitar. Så fekk han "fri". Han var god og trøtt då me var framme med bilen, og var bare rolig etterpå. Seinare skal eg begynne på klotreninga. Eg har allerede skreve ned dei punktene me skal gjennom før eg tar kveld, og det var litt med hensikten at det blei Bråstein. Slik at han skulle var rolig og trøtt når me begynte..

Klotrening:
Prøvde oss for aller første gong på klotrening ikveld. Men eg opplevde et lite problem. Siden eg då tok med de første punkta også, at han skulle "touche" klotanga, så opplevde eg at han heile tida skulle borti å "touche" klotanga når eg skulle borti neglene hans. Eg hadde i tillegg til "programmet", egen klikkertrening med at eg bare holdt i poten hans, og at han holdt den i ro i handa mi. For det er endå veldig ekkelt for Swejsan. Men eg ser me kan komme veldig langt på dette. Blir intens trening denne veka, for eg vil komme så langt at eg kan berøre ein heil pote uten at han trekker til seg foten eller legger håve over, eller prøver å berøre klotanga og /eller bite over.. Me skal jammen komme i mål på denne ja..

2 kommentarer:

Kari Anne sa...

"men det er nok sikkert pga at eg trener vwkk weperasjonsangsten."

Syns dette var såååå kule skriveleif!! Lavla bra, altså!! :-)


Så du e sjuke i dag.. dakar litlasøster mi... *stryke på kjaken*
IKKJE SMITT MEG!!! Eller Vetle når han komme for å hente sengå i dag!

Syns du gjorde heilt rett i å gå vekk etter at han hadde blitt stille, for hvis du hadde gått vekk når han bjeffa, så hadde han skjønt at det hjelper å bjeffe folk vekk.

Neste gong du har han ute og trener på jobb, så klikker du som et uvær med ein gong du ser at nåken komme te å nærme seg dåkken.

Prøv også å legge merke til om han er verre med bjeffingå etter at dåkken har begynt å gå så mykje på Bråstein. Det kan vær ettervirkningar av stress derifrå også...

Syns du er så flinke, atte! Eg e heilt imponerte!!

Olaug sa...

eg skal prøve å legge merke til det, for om det e ein ettervirkning derifra, då vil eg revurdere det å gå på Bråstein så ofte..
Takk, men eg skal innrømme at du gir meg møje drivkraft også. =) Så tusen takk...