lørdag, september 09, 2006

Bråstein med Kari Anne og Ayla

Eg og Swejsan sovna nede i stova i går kveld. :/ Og formen var ikkje nåke særlig god. Har hatt vondt i halsen og nasen, og vore i ulage i heile dag. Likevel, eg hadde avtalt med Kari Anne at me skulle til Bråstein idag, og det ville eg ikkje gå glipp av for alt i verden. Me avtalte å møtas halv ett. Turen starta alldeles nydelig, og han fekk møte mange forskjellige hundar idag også. Mange kamerados som ville var med han å springe i skogen. Me såg også stålorm der idag, og tok hundane med oss og gjekk raskt vidare. Nesten 2 timar va me der, og det va så kjekt. Mange folk som stoppa for å prate, mest med Kari Anne og om hennar rottweiler, men det va nå kjekt likevel. =)
Swejsan va skikkelig ferdige etterpå. Resten av dagen har han låge å sove, vore kjempe rolige, og bare vore heilt fantastisk. *sukk*

Trening:
* Ligg/Bli:

- Han tilbydde dekk, og eg klikka 10 gonger rimelig kjapt.
*pause*
- Igjen tilbydde han dekk, og eg klikka 5 gonger med lågare frekvens på klikkingå.
*pause*
-Tilbydde dekk, og igjen litt lågare frekvens på klikkeren.
*avslutt*
Dette gjorde me på kjøkken.
Seperasjonsangst-trening:
- Lukka Swejsan inn i gangen, tok nøklane med meg, og gjekk ut og koste med kattane som låg ute. Var ute i ca 3 minutter. Kom inn igjen, sa hei, og gjekk inn og fortsatte med det eg holdt på med.

I mår ska me te Orre på utstilling. Swejsan ska var med, og det gledar eg meg faktisk til. På vei heim trur eg me stikke innom på Bråstein igjen.. Det va så kjekt der... juhuuu.... Tenk å bu så nærme, og ikkje vore der før nå.. Det er jo nesten litt skammelig jo..

Ingen kommentarer: