mandag, juni 07, 2010

støvsugar og mopp og dyrlegebesøk

Idag var dagen for støvsugar og mopping av golvet.
Eg var ganske spent på koss hu ville reagere på dette, tenkte egentlig athu ville bli litt skremt av støvsugaren iallefall.

Så, det eg gjorde, var å sette Kaizers Orchestra på. Greit lydnivå, og mange rare gode lydar utifra høgtalerane. Så tok eg støvsugaren med inn på badet, mens hu var i stova, og satte den på. Hu reagerte ikkje på lyden, men kom litt rolig opp for å undersøke ka eg gjorde på. Badet, kjøkken, trappa og stova blei tatt, og hu gjekk bort til slangen og snuste, snuste på framstykke (då passa eg på å halde den i ro), gjekk forbi sjølve støvsugaren uten å miste halen. Eg gjorde ingen plutselige bevegelsar når hu satt i nærheten av den, og tilslutt blei hu så trøtt av dette at hu gjekk inn på kjøkkenet og la seg til sove. Registrerte ikkje då eg kom med moppen og skulle vaske golvet.

Då hu hadde kvilt ei stund, var det tid for å dra til dyrlegen, og få den siste delen av bendelormbehandlingen. Tanja skulle også inn under bedøvelse for å trekke ei veldig laus tann, men denne hadde visstnok forsvunne av seg sjøl siden sist eg såg den. Men det for ei til som var laus, og hu står igjen med bare 6 tenner nå. Hu er stakkarslig og pjuskete, og eg har verdens dårligaste samvittighet for den litla skjønna jentå der. Hu blei også revaksinert og me fekk nye reseptar på optimune og fucitalmic eller nåke slikt(sistnevnte for betennelse i augene).

Eireen kobla veldig fint av mens me venta på at Tanja skulle bli ferdig, slik bilde under her viser. Hu sjarmerte alt på to bein, og dei var ganske fascinert over denne tofarga litle puddelen som hadde så godt lynne og var så glad i alle som kom og helste. Stolt som bare det fortalte eg vår historie. =)

Ingen kommentarer: