onsdag, juni 16, 2010

Aleinetrening og apport, samt endelig nytt navn

Idag har me endelig kome fram te et navn me ska holda oss te, nemlig "Thassie". Lea har av ein eller aen grunn sagt dette navnet sidan eg henta hu i Tyskland. Så puddelhund er blitt Thassie. =)

Idag har Thassie vore i indre gongen ilag med Tanja. Eg har ein fast ting eg gjer kvar gong eg går, og det er drysse litt kattemat rundt omkring som de går og leiter etter. Dette har eg gjort uavhengig av kor lenge eg har vore vekke, men det har ikkje vore så lenge som idag. 1,5 time. =)
Kvar gong eg har komt heim etter å ha vore ute, så har det vore heilt stille. Pga tidligare erfaringar frå hund med sterk seperasjonsangst, så helsar eg ikkje på hundane før dei egentlig har kome over at eg har komt heim. Først då tar eg handa ned for å stryke litt over dei. =)
Ikkje nåke fuss liksom. Eg har nemlig et kjempebehov for at våre hundar kan vera heime aleine....
Eg la også merke til det, at hu gjekk ut på dyna i gangen 2 gonger då eg tok i nøkkelknippet. Eg satser på at treningen eg holder på med gir godt resultat...

I ettermiddag kasta eg et bitetau, og Thassie la på sprang etter dette. Med ein gong hu hadde dette i munnen, klappa eg hendene i bakken, og hu hadde ein utrulige fart tilbake med tauet i munnen. Dette gjentok me 3 gonger, og prøvde oss også 2 gonger med ein liten ball. Avslutta etter dette, slik at det ikkje blei at hu sprang vekk fra meg med tauet eller ballen. Er faktisk rimelig fornøyd med dette. Ikkje bevisst trening, men et veldig vellykka forsøk iallefall.. =)

2 kommentarer:

Britt og Zelante sa...

Nydelig navn! Jeg liker navn som ikke "alle andre" har.
Så fint at det går bra med både hjemmealene og apport treningen :-) Ho er så fin....

Olaug sa...

Ja, vett du, eg fant ut idag at me måtte bestemme oss nå. Gubben har jo sagt det ei stund at det ikkje var så dumt alternativ, men eg har liksom holdt på "komma"... Lea har fortsatt å kalla hu for Thassie, så då var det like så greit å gjer det enkelt i staden for å begynne med eit heilt nytt navn.. =)
Me er alle veldig fornøyd nå. =)

Hu er kjempe artige å ha rundt seg, så me storkose oss alle samen. =) Kanskje ikkje kattane fullt så masse, for hu syns det er like kjekt endå å springe slik at dei flykter opp gjerdet.. hehehehe