tirsdag, august 01, 2006

Idag va egentlig ikkje rette dagen til å ta ein stor treningstur, då Swejsan dreiv å bjeffa på ting utforbi i heile natt. Det føles iallefall slik, for eg e utrulig lite utsoven.
Men, anyways. Eg tok med meg frolic, kaviar og leverpostei på tube, og gjekk ut. Tenkte eg skulle late som om eg hadde med meg ein ukjent hund. Og det fungerte veldig bra.
Eg fekk han til å holde kontakten ute med masse forstyrrelsar både av syklande og skitlukt, bilar og møll i heile 4!!! sekunder. Eg e faktisk kjempefornøyd, for det har gått relativt kjapt med auking av kriteriene.
Eg gjekk ned til elva, og trente også på at han skulle gå fint i selen, dvs at han kan snuse på det han vil, på mi venstre side, uten å få bandet stramt. Men han har så masse energi, og fekk seg ein skikkelig energi-utblåsning, hopte og sprang å styrte på. Eg gjekk då bakover, og plutselig hadde eg kontakt med han igjen, som eg selvfølgelig klikka for. Men, hekkan, det gjorde vondt i håndå når bandet blei revet i alle retningar. Sterke e den guten.
Me gjekk inn på fotballbanen, og eg slapp han laus. Han sprang, sprang, og så sprang han ja. =) På vei heim gjekk han heilt perfekt. Eg har aldri hatt så enkel heimtur, ever! Så eg trur han blei godt trøtt at det me gjorde.
Under kontakt-treningen fant eg ei måkefjør som eg brukte som belønning, men den blei han heilt gira av, og klarte slettes ikkje å konsentrere seg. Det gjekk kun to gonger, men eg fekk 3 sekunder av han siste gongen. Egentlig ikkje verst i grunn.
Me var ute i 1,5 time, men gjekk ikkje meir enn 1 km. Masse lukter, trening, og innlæring har gjort te at han nå ligge som et slakt. =) Deilig.

Håpe virkelig han kutte ut det bjeffetullet i nått.. =)

Seperasjonsangst-trening:
-Tatt opp nøklane, på med jakke og sko, lagt på plass igjen, og fortsatt med det eg gjorde.
- Lukka igjen dørene etter meg slik at han ikkje kan følge etter.
- Fått han til å ligge på teppet, mens eg gjekk opp på kjøkkenet, utav syne i 1 sekund, for deretter å returnere..

Ingen kommentarer: