torsdag, august 31, 2006

GJENNOMBRUDDET KOM

Idag har det vore et gjennombrudd med Swejsan. Han har vore i bilen fra morgonen kl 7.00 og fram til lunsj kl 11.45. Då hadde eg han ute i ca 15 minutter, så me fekk trent litt, han fekk snuse, og skvette, samt at han fekk var litt med meg. Etterpå lot eg han stå i bilen igjen, og der va han til eg var ferdig på jobb kl 15.30. Eg er heilt overgitt over koss bra det har gått.

Etter jobb reiste eg innover, og denne gangen var det tyskerar på besøk. De gjekk å lista seg rundt i huset, nåke som ikkje falt Swejsan i smak. Dette gjorde til at han bare ville bjeffa på de. De prata stilt, gjekk stilt, og eg hadde nok også bjeffa på folk som smaug seg slik rundt i huset... Hallemann, alstå.. Ute gjekk det veldig bra igjen. Då satt de jo å prata med far, og var slettes ikkje stille i det heile tatt, og då brydde han seg ingenting..

Me gjekk ein tur på kvelden, og han fekk for det meste springe laus. Dette gjekk veldig bra, og han kom tilbake når eg ropte på han.

Ingen kommentarer: