lørdag, august 05, 2006

i går gjekk me ein liten tur ned på butikken etter at sola hadde gått ned. Eg hadde med meg godbitar og klikker og trente på å gå fint ei god stund. Over fortgjengarfeltet trente eg på at han skulle sette seg og gå fint ved fot over, og dette utførte han heilt perfekt. Då eg h adde vore på butikken å handla, kjøpte eg ei tauleike som han bare elske. Me trente kontakt med den, og var oppe i 4 sekunder her også. På ein eller aen måte kom me plutselig til å gå sideslengs!!. Begge to. Swejsan gjekk med si langside mot ei side, mens eg gjekk same vei. Det va knallkjekt å plutselig dumpe oppi nåke nytt. =) Han blei skikkelig gira av dette, og såg ut til å kose seg masse mens me holdt på. På vei heim fekk han gå å snuse uten å trekke i bandet, men eg må innrømme, eg måtte stoppe opp nåken fleire gonger enn eg egentlig skulle ønske.
Note to myself: trene meir på at Swejsan snuse, uten å trekke i bandet.

Idag e det igjen velig varmt, men eg skal rydde hagen for lort, og kanskje klippe den. Prøver på litt slalom mellom beina etter solnedgang. =) Glede meg masse til det.

Ingen kommentarer: