onsdag, september 08, 2010

2 kurskveld

Så var det dags for 2. kurskveld. Thassie og eg hadde trent på å gå baklengs og at hu skulle følge etter meg, som også var lekse til denne gongen, og dette gjekk rimelig greit.

Me møtte opp til kl 18, og fekk først info om koss denne kurstimen skulle var.
Me skulle klikke hundane ut av buret, for å få rolige hundar og aukt kontakt.
Teite meg hadde gubben sin bil, med et stålbur inni, nåke som Thassie ikkje er vane å stå i, så det gjekk ei lita stund før me var ute.

Då me endelig hadde fått komt oss ut av buret, hadde dei andre allerede sluppe hundane sine, og eg kopla raskt av bandet til Thassie og begynte å bevege på meg. Thassie pilte under bilen med ein gong då det kom ein rame brun labrador og akita imote hu, og ikkje ville gi fred. Thassie liker nemlig rolige kvalpar, eller kvalpar som er mindre enn henna sjøl. Eg syns det var særdeles irriterande at hu skulle få seg ein opplevelse på den måten, IGJEN, og etter nokre minutter fekk heldigvis eigaren av labradoren beskjed om å ta denne i band.
Akitaen var ikkje problem då denne blei bunden, då den straks blei møje roligare.. Eg gjekk nedover og litt vekk frå dei andre, og blei joina av ei med ein puddelblanding som også var veldig rolig. Thassie syns dette var godt, og halen kom opp og lekenheten reid igjen i kroppen hennar. Etter ytterligare et lite minutt fekk me ein liten pincher i gjengen, og denne syns Thassie var sååååå liten, rolig og god at hu blei heilt betatt av den. Såååå glad for denne litle krabaten...

Me begynte deretter med å klikke for kontakt og og rygge. Dette gjorde me til pausen, og hundane fekk seg ein liten pause i bura mens instruktør forklarte neste steg me skulle til med. Som var håndtarget. Thassie for sin del kunne bare låge i buret resten av kurskvelden.

Eg lukka opp døra til bilen, og et trøtt tryne såg opp igjennom bursprinklene. Denne økta var hu lite motiverte, ga meg lite kontakt, få repetisjonar på håndtarget og egentlig var hu bare tappa for energi kunne det virka som. Det einaste me fekk til var innkallingen.. Den satt så ei kula.. :D Mjaa..

Eg har notert meg 2 ting bak øyra te neste kurskveld. Eg styre Thassie sine pausar, eg skal la hu få lov å bare sjå på dei andre og heller gi masse belønning om hu tar kontakt mens me gjere det.... Men det aller viktigaste, hvis det blir nok for hu, så lar eg hu bare ligge i buret, og eg kan heller observere dei andre.....

På tampen må eg fortella at me uten unntak har gått inn for å klippe iallefall ei klo per dag, for at dette skal bli vanlig for Thassie. Det e nemlig ukult at nåken tar i potane hellar, iallefall når det e ei klosaks i nærheten. Nå har me komme opp i 3 klør uten at hu trekker til seg poten eller går vekk. Eg avslutter alltid med at hu står i ro, sjøl om eg holder på poten hennas, og er borti med klosaksa.. =) Veldig fornøyd med dette..

Ingen kommentarer: