mandag, juni 26, 2006

25 June 2006

Atter ein gong tok me sykkelen i bruk. I kveld begynte han å dra skikkelig godt. Eg merka tydelig forskjell opp bakken fra han drog og til han ikkje drog. Det er lett å få han til å springe lett og ledig attmed sykkelen, og idag gjekk det kanonfint å passere folk også. Han er selvfølgelig lettare distre når han ser kattar og fuglar, men slik det gjekk idag, er det veldig overkommelig.
Då me kom heim, fekk han bandet sitt i kjeften, og bar dette for meg medan eg satte sykkelen på plass, og fekk komme meg fram til ytterdøra. Då bytta eg bandet mot ein godbit. Så flinke gutten te mor e. Når me endelig hadde komt oss inn, av med sele, jakke og sko, tok me litt targeting.
Slik blei kriterieplanen sjåande ut.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Status før trening: Berører target, men biter over.
Delmål: Berøre target med nasen, uten å bite over.
treningsøkter:
1-1-0-0-0 40% 1-0-0-0-1 40 %
1-1-1-0-0 60 % 1-1-0-1-1 80 %
Status etter trening: Status quo, med litt mindre frekvens av biting.
<<<<<>>>>>>>>>>
- Eg klikket feil, der han beit over på iallefall 4 av 0'ane hans. Dette er min egen feil og eg må bli flinkare med klikkaren.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Litt seinare på kvelden skulle eg sette på meir kler te vask, og tilbydde eg bare nåke skitne kler til Swejsan som han tok i munnen med ein gong. Eg gjekk ut til vaskerommet og ropte på han. Der sa eg takk, og han slapp og fekk godbiten. Det eg ikkje skulle gjort va å gitt han godbit, for etterpå ville han absolutt ikkje ta nåke som helst i munnen, han ville bare tilby meg sitt, ligg og kontakt. Eg avslutta det heile, for då kan me heller ha kos og prat som belønning på det å ta ting som me gir han i munnen, fram til eg skal begynne med apportbukk.
Eg hadde også endå ei økt med targeting, der dette blei resultatet.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Status før trening: Berører target, men biter ein og aen gong over.
Delmål: Berøre target uten å bite over.
treningsøkter:
1-0-1-0-1 60% 1-1-1-1-1 100%
0-1-0-1-1 60% 1-1-1-1-1 100%

Status etter trening: Mindre frekvens av biting over target.
<<<<<<>>>>>>>>
Klikket på at han beit over 2 gonger, han tilbydde å bite over i stedet for touch der han ikkje fekk klikk, altså at latenstida også blei overskridet i tillegg til feil adferd.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer: