torsdag, mai 19, 2011

Bakpartskontroll utan “boks”

Ikveld har me altså jobba vidare på bakpartskontroll og tok første gongen å jobba ho inn mot mi venstre side. Eg sto i ro, medan hu forflytta bakenden sin og enda opp på mi venstre side. Dette tok hu svært kjapt, og andre økta hadde eg som kriterie å “ta venstre vendingar” der der eg heile tida plasserte meg ved sida av boksen og ho hadde potane i “midten” av boksen.

Den tredje økta foregjekk på same måte, med vendingar til venstre slik at ho heile tida måtte forflytte bakenden inntil meg. Og 4 økta tok me vekk boksen.

Slik er 2. repetisjon etter dette som eg heldigvis fekk filma. =)

“utan boks”

3 kommentarer:

Gerd Marit sa...

Ser jo kjempebra ut! Godt jobba.

Kari Anne sa...

Dåkken komme te å få ting bedre til enn meg, dåkken!! Dette ser gullfint ut!!

Olaug sa...

Tusen takk Gerd Marit. Utrulig ka hundane får te i heimen. :)

Kari Anne; Ja, eg er jo så heldig at eg har slik ei super søster som gidd å visa meg, filma til meg, forklara ei skapblond koss ting kan gjerast rett frå første stund, og ikkje minst minna meg på at hu firbeinte ikkje må kjeda seg. Og då går det slik som dette. =) Tusen takk for all hjelp!