tirsdag, august 31, 2010

Første praksistime, privattime med instruktør

Me hadde skreve oss opp på den aller første timen og hadde svært god tid då me kjørte inn på parkeringsplassen til Oljedirektoratet.

Eg klikka Thassie utav bilen, slik at hu kunne få seg ein luktetur før me skulle ha den private timen med Instruktør Siri Linnerud.

Då instruktøren dukka opp, gjorde me akkurat det same som eg hadde gjort då me hadde kome fram.
Eg klikke for kontakt, og for at hu låg, og fekk ein rolig hund ut av bilen.
Ute trente me på sitt med kontakt, kontaktlyd, følge etter meg når eg gjekk bakover og innkalling. Desverre var det MASSE folk som skulle fra jobb då me var der, og dette var møje meir interessant for Thassie enn det me holdt på med.. Eg fekk inn et par kontaklydar, og hu snudde då med ein gong og kom til meg.
Thassie er ikkje så godbitinteressert, så det dabba fort av med iveren. I framtida skal eg nok tenke å kombinere både godbitar og leker, slik at eg får hu litt gira igjen på sjølve treningen.
Eg fekk dog skryt for å klikke på rette tida, men eg er litt for kjapp til å lee på hånda for å finne fram godbitar.. Då eg har lert at klikk betyr godbit, så gjer eg jo selvfølgelig det fortast mulig, men må tenke på at fokuspunktet mitt skal var å halde handa i ro, til etter eg har klikka..
Lekse til neste veke er å trene på at hu skal følge etter meg når eg går bakover... Ikveld skal eg trene på det....

7 kommentarer:

Britt og Zelante sa...

Høres ut som at du om ei stund kommer til å være supergod til å lage gode godbiter ;-)
Synes det virker som at det går kjempebra med dere. Flinke begge to. Kan du legge ut flere bilder.... PLEASE :-D

Monica - Colour makes people sa...

Wow, du tar treningen virkelig seriøst. :) Thassie kommer til å bli utrolig veloppdragen!

Olaug sa...

Britt; Ikveld gjekk det jo opp for meg ka hu virkelig har lyst å jobbe for, og det er mjuk kattemat på boks.. Ulempen med det er jo at det er fryktelig grisete og IKKJE kommer på tube.. Eg må nok pønske ut nåke smart her ja.... =) Bilder kommer. På fredag er det nytt møte i kvalpesosialiseringen, og då SKAL eg ta bilder. Var litt lettare distre forrige gong. =)

Monica; Eg håper jo på det, men endå er hu ekstremt kvalpete der hu springer og finner altslags å leke med, stjele sokkar fra skuffen, eller ting og tang fra bordet.. Har ein god del arbeid foran meg ser det ut som..

Kari Anne sa...

Dei fleste av dei kvalpete tinga du observerer nå er slikt som vil gi seg med tida heilt av seg sjølv. Det blir mindre og mindre, og plutselig kan du ikkje lenger huske når ho gjorde det sist.. og så savner du plutselig kvalpetida ;-)

Men sånt veit jo ikkje du som aldri har hatt kvalp før.. Du er så utrulig FLINK, Olaug!!! :-)

Olaug sa...

=) Kari Anne, eg håpe jo at nåke av det, som å nappe sokkar fra skuffen og gå oppi kofferten og plukke med seg derifra også vedvarer, for det va jo kjempeartig.. :D Men det blir vel så du seie, at det går over av seg sjøl, og tilhøyrer kvalpastadiet.... Jaja, detta e første kvalp, men ikkje den siste. Blir jo kje fleire ungar på meg, så då kan eg likesågodt gå over på hundar.. enn så lenge holde det med dei to me har..

Kari Anne sa...

Ja, to holder for meg også... Merka det i sommar då eg hadde alle fire rundt føtene til ei kvar tid... :-D

Olaug sa...

huff, ja det blei møje.. Og spesielt siden det er så stor høydeforskjell og vektforskjell på de og.. Fra Tanja på 2,3 kg og 22 cm te Ayla på over 60 cm og 40 kg..... Det kan fort gå gale om ein ikkje passe på..