fredag, mars 23, 2007

Tanja til dyrlege

Idag fekk eg tid hjå dyrlege til Tanja. Hu stinke i munnen, og eg har sett iallefall ei laus tann pga tannstein.
Det var et fryktelig resultat. På baktanna hadde tannkjøttet trukke seg så langt opp at delinga av rota hadde begynt å komme fram. Tanna ved siden av var heilt laus og måtte trekkast. Hu fekk behalde ei laus tann, som antageligvis ville feste seg igjen. Det fekk hu også sist gang hjå dyrlegen, altså behalde ei laus tann, og denne festa seg heilt fint igjen.
Det enda med 2 trekte tenner, ei laus som hu fekk behalde og nyyyydelige (resterande) kvite tenner, og ikkje minst, FRISK ÅNDE!!! =)
Og eg blei nesten 900 kr fattigare... Men akk, ka rolle spele det, sålenge eg fekk tilbake ein hund som slepper å ha vondt i munnen og som ikkje stinker lenger. =)

Swejsan er bare god for tida. Han er rolig heime, rolig i bilen, i går f.eks hadde eg parkert, vore inne på butikk, og når eg kom ut igjen så begynte eg nesten å lure på om nåken hadde tatt han utor bilen. Ikkje satte han seg opp, ikkje logra eller skulle finne pakke(teppe) til meg. Eg måtte etter at eg hadde kjørt nokre minutter rope på han så eg såg at han var der. Men eg merke at han liker når eg står slik parkert at han får sjå på folk. Det er då han er roligast. =)

Ingen kommentarer: