lørdag, februar 10, 2007

Fiskekrok i nasen!


Idag fekk Swejsan ein fiskekrok inni nasen. Han skulle sikkert lukte på kroken, og den hang kanskje litt fast då, men så blei han redd og tok ut med kroken i nasen så den skikkelig fekk kjørt seg fast. Eg hopte over hunden og satte meg så han ikkje kunne lee seg for å få slikka på eller ta foten på kroken. Ekkelt. Eg fekk småpanikk, men me fekk ringt dyrlege, og kom til ganske kjapt. Vanlig bedøvelse, samarbeid av alle 3, så etter ein time var kroken ute, Swejsan var 6 sprøytestikk rikare, me over 1700 kr fattigare, men med ein hund uten nåke kvast i nasen. *puh* Eg klarte ikkje la var å var aktiv hjå dyrlegen, så eg fekk hu til å bruke kniv for å komme gjennom det seige skinnet i nasen, og eg klipte av mothakå på kroken. Kan tru eg va letta når hu bare kunne dra den ut igjen. Lærdom til seinare: ALDRI FISKEUTSTYR INNE I STOVA MENS HUNDANE ER DER!!!

2 kommentarer:

Kari Anne sa...

Jaja, så lenge ein lærer av det... :-)

Sure penger, dah...

Olaug sa...

Ja, det er ikkje fritt for det visstnok...