søndag, januar 14, 2007

Mosvatnet

Tok idag ein liten tur ved Mosvatnet. Swejsan hadde natt til lørdag ein skikkelig spyomgang, så han har ikkje vore i slaget siden dess, nåke som også ga utslaget på turen. Tanja drog til seg masse oppmerksomhet, men eg trur det vel er kombinasjon superliten og stor hund som gjer utslaget. Blei stoppa to gonger av folk som lurte på kor gammal den vesle kvalpen var, og som fekk store auger då eg sa hu var 5 år. hehe.
Swejsan er som tidligare nevnt ikkje i storform, han brydde seg lite om folk som kom bakfra og framanifra. Ikkje eingong andre hundar gjorde nåke for han. Då me nærma oss plassen der endene, gjessene og duene held te, tenkte eg at eg vill få litt å bry meg på der. Men den gang ei, han kikka på dei, gjekk med laust band forbi, og var bemerkelseserdig lite interessert i dei. Då var det møje kjekkare med dama som rett etterpå stoppa og ville helse på dei. Og på Swejsanvis, så blei det han som kom i fokus. Trekke masse oppmerksomhet, men det e jo bare kjekt og.
Tanja komme eg te å ta med meg masse ut på slike turar, for hu blir skeptisk når folk kommer både framante og bakante og stopper opp pga dette. Men det skal eg få ein stopp på, hu skal få masse sosialisering hjå oss. =) Men, faktisk, det gjekk jysla greit å gå med begge to i band idag, men det at Swejsan ikkje var så overivrig hjalp nok godt på.

2 kommentarer:

Kari Anne sa...

Husk bare å ta med deg haugevis med godbitar som dei framande kan gi til Tanja. :-)

Mat + framande = Kjekt


Helsing Ayla.

Olaug sa...

Ja, det skal eg jammen passe på neste gong me e ute på tur. Takk Ayla, du e i groen ganske glupe du.. ;)